Kamis, 19 November 2015

Bar oksigen Craze - Fakta dan Sejarah

Bar oksigen Craze - Fakta dan Sejarah

Fakta dan mitos mengenai bar oksigen. Pertama membolehkan bermula dengan mitos.

Mitos:

Satu sesi 20min di Bar oksigen tempatan saya akan mendapat saya tinggi.
Bar oksigen adalah hanya untuk orang yang perlu berjaga sepanjang malam.
O2 adalah untuk orang yang sakit atau mati.
O2 bar adalah untuk pelajar-pelajar kolej sahaja.
O2 bar adalah satu penipuan, kita akan mendapat oksigen dengan sempurna baik dari udara yang kita bernafas.
Fakta:
Sesi oksigen tidak akan membuat anda merasa "tinggi" seperti alkohol atau dadah rekreasi
Manakala satu sesi 20min O2 akan memberikan anda tenaga ia juga membantu anda untuk mendapatkan tidur yang lebih baik
Orang yang sangat sakit dan atau mati perlu berjumpa doktor sebelum melawat sebuah O2 Bar
Walaupun pelajar-pelajar kolej suka bar oksigen sesi O2 adalah untuk rakyat semua peringkat umur
Udara yang kita nafas mengandungi kira-kira 20% oksigen manakala O2 Bar akan menyampaikan kira-kira 90%
Jadi, apa yang semua fakta ini dan barangan mitos benar-benar bermakna? Walaupun pemilik bar oksigen tidak pernah membuat tuntutan perubatan apabila mereka mengedarkan oksigen kepada pelanggan mereka, pengguna yang kerap bar oksigen yang berkongsi pengalaman mereka secara terbuka. Saya menjalankan Bar oksigen di Columbus Ohio dan semua orang pelanggan saya melaporkan hasil yang positif selepas sesi 20min. Saya telah mempunyai pelanggan datang dengan sakit kepala pemisahan dan selepas sesi O2 mereka mendakwa berasa hebat! Saya mempunyai pelanggan yang tertekan dan letih dari kerja sehari penuh yang meninggalkan dan berasa segar sepenuhnya. Saya telah melihat pelanggan yang mendakwa bahawa mereka tidak mempunyai tidur malam yang baik dalam bulan dan selepas sesi O2 20min, sebelum tidur, mereka melaporkan kembali berkata mereka tidak pernah tidur yang lebih baik dalam hidup mereka!
Dasarnya adalah ini: badan kita memerlukan 3 ramuan utama untuk hidup; oksigen, air, dan makanan. Tubuh manusia boleh hidup berminggu-minggu tanpa makanan, beberapa hari tanpa air, tetapi hanya dalam tempoh yang singkat tanpa oksigen. Penggunaan bumi untuk mengadakan peruntukan bagi kita, beberapa ribu tahun yang lalu, 40-50% oksigen dalam udara yang kita bernafas. Hari ini kerana pelbagai faktor alam sekitar termasuk pencemaran, penebangan hutan, dan penduduk secara besar-besaran, hanya untuk menamakan beberapa, jumlah oksigen yang kami terima dari udara yang kita bernafas telah dikurangkan kepada kira-kira 20%. Otak kita adalah pengguna terbesar oksigen dalam badan kita. Sel-sel kita menggunakan oksigen untuk melaksanakan segala fungsi mereka, dari pembaikan, untuk pembiakan, dan kos. Ia hanya membuat kerana itu jika kita menyediakan untuk badan kita lebih daripada apa yang diperlukan bahawa ia akan beroperasi dengan lebih cekap.

clairity mental
meningkat kecerdasan
tahap tekanan yang lebih rendah
masa pemulihan otot lebih cepat selepas bersenam
melegakan kemurungan / bermusim menjejaskan gangguan
tergantung dari / jet lag
Ini dan banyak lagi semua syarat-syarat yang tahap tambahan oksigen boleh membantu seseorang mengatasi. Jika anda adalah salah satu daripada banyak di luar sana yang telah mendengar tentang bar oksigen tetapi masih belum mencubanya. Saya cadangkan bahawa anda mengetahui untuk diri sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar