Kamis, 19 November 2015

Cara Asli untuk Dapatkan Lebih Hangover yang

Cara Asli untuk Dapatkan Lebih Hangover yang

Minum arak tidak sebagai menyeronokkan seperti yang diharapkan. Pasti, dia boleh membuat anda bahagia untuk seketika tetapi kemudian membawa kepada tingkah laku agresif, kemurungan dan telah anda bangun dengan sakit kepala yang menyakitkan. Berikut adalah beberapa cara semula jadi untuk membantu anda mendapat lebih mabuk anda.

Minyak pudina adalah salah satu ubat semula jadi dan hebat yang membantu melegakan perut anda dan juga menenangkan gelombang loya yang menunggang seiring dengan mabuk anda. Bagaimana anda menggunakan pudina ini? Anda boleh sama ada meletakkan beberapa pudina minyak pati pada lidah anda untuk gelombang off mual (hanya penurunan akan melakukan), atau anda boleh minum sebagai teh yang juga membantu untuk meningkatkan penghadaman anda dan membantu untuk menenangkan saraf anda.

Kita semua tahu bahawa minum arak boleh menjadi sangat dehydrating. Jadi jangan lupa untuk sentiasa minum air yang banyak dan mengisi diri sebelum dan juga selepas itu sesi minum. Pernah tertanya-tanya mengapa sakit kepala selalu dikaitkan dengan alkohol? Ia adalah tanda dehidrasi yang melampau! Cuba minum teh lemon balm, yang mempunyai rasa yang hebat. Ia akan membantu anda mengangkat mereka yang sakit kepala yang teruk. Termasuk 2 sudu teh lemon balsem kering ke dalam beberapa air mendidih dan biarkan ia curam. Biasanya anda boleh mencari uncang yang terdapat di pasaraya atau kesihatan kedai tempatan anda.

Akhir sekali, cuba makan sepotong roti gandum tanpa mentega apabila anda bangun pada waktu pagi selepas sesi minum yang lama. Jangan masukkan apa-apa lagi di atas roti seperti keju, krim atau mentega kacang sebagai yang boleh menyebabkan loya. Cuba memuatkan di atas sebanyak karbohidrat yang boleh, makanan yang hambar seperti pasta dan roti adalah mudah untuk dihadam, dan mereka membantu untuk bertenang perut anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar